Krok 1 – Wybór produktów
-
Przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
-
Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.
-
Zarejestrowani klienci mogą dodać produkty do ulubionych.
-
Gdy znajdziesz interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka.
-
Jeśli zakończyłeś kompletowanie zamówienia, przejdź do koszyka.
Krok 2 – Zawartość koszyka
-
W koszyku zobaczysz dokładnie wybrane produkty i ich ilość.
-
Możesz zmienić liczbę sztuk poprzez wpisanie nowej wartości.
-
Aby usunąć produkt, kliknij ikonę minusa lub dodaj klikając ikonę plusa.
- Możesz usunąć wybrany produkt klikając ikonę kosza.
-
Wybierz preferowaną formę dostawy i metodę płatności (domyślna płatność za pomocą przelewu - dla placówek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury terminowej z 10 lub 14 dniowym terminem płatności)
-
Jeśli posiadasz kupon rabatowy, wpisz go, aby otrzymać zniżkę.
-
Potwierdź wybór, klikając „Dokończ moje zamówienie”.
Krok 3 – Składanie zamówienia
-
Jeśli masz konto, podaj dane logowania i kliknij „Zaloguj się”.
-
Jeśli nie masz konta, możesz:
-
Zarejestrować się, aby korzystać z dodatkowych korzyści, takich jak:
-
podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów,
-
brak konieczności ponownego wprowadzania danych,
-
możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów.
-
-
Kontynuować zakupy bez rejestracji, klikając „Złóż zamówienie”.
-
-
Wprowadź imię i nazwisko oraz dane teleadresowe.
-
Jeśli chcesz wysłać zamówienie na inny adres, zaznacz opcję „Inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane.
-
Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia wpisz w polu „Uwagi”.
-
Kliknięcie „Podsumowanie” wyświetli komplet podanych przez Ciebie danych.
-
Kliknięcie „Złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu.
-
Przejdź do swojej skrzynki e-mail, otwórz wiadomość i kliknij link potwierdzający zamówienie.
Pamiętaj: Zarejestrowani klienci mogą w każdej chwili śledzić status realizacji swoich zamówień na koncie użytkownika.